Thursday, May 3, 2007

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ, ΛΕΕΙ

Αγαπητέ Μπαμπά και Αγαπητή Μαμά

· Μην μου κάνετε όλα τα χατίρια. Ξέρω πολύ καλά ότι δεν πρέπει να έχω , όλα όσα ζητάω. Απλά, σας δοκιμάζω.
· Μην φοβάστε να είστε ανυποχώρητοι και αυστηροί , μαζί μου . Το προτιμώ. Με κάνει να αισθάνομαι ασφαλής.
· Μην με αφήσετε να αποκτήσω κακές συνήθειες. Βασίζομαι σε εσάς, ότι θα τις ανακαλύψετε, στην αρχή τους.
· Μην με κάνετε να αισθάνομαι μικρότερο από ότι είμαι, γιατί αυτό θα με κάνει να συμπεριφέρομαι ανόητα,
προσπαθώντας να κάνω σαν μεγαλύτερο παιδί.
· Μην μου κάνετε παρατηρήσεις μπροστά σε κόσμο, εάν μπορείτε να το αποφύγετε.
· Μην με κάνετε να αισθάνομαι ότι τα λάθη μου, είναι αδυναμίες. Αυτό ανατρέπει τις αξίες μου.
· Μην με προστατεύετε από τις συνέπειες. Χρειάζεται να μάθω και τον οδυνηρό τρόπο, μερικές φορές.
· Μην ανησυχείτε τόσο όταν λέω ΄΄Σας μισώ΄΄. Δεν μισώ εσάς, αλλά την δύναμη σας ,να μου αλλάζετε τα σχέδια.
· Μην παίρνετε τόσο σοβαρά ,τις μικρές μου αδιαθεσίες. Μερικές φορές δημιουργούνται, για να έχω την προσοχή σας.
· Μην μου γκρινιάζετε. Εάν το κάνετε, θα πρέπει να προστατέψω τον εαυτό μου, κάνοντας τον κουφό.
· Μην ξεχνάτε ότι δεν μπορώ να εξηγώ τα πράγματα , όπως θα ήθελα , γιαυτό δεν είμαι πάντα ακριβής.
· Μην με βάζετε στο περιθώριο, όταν σας ρωτάω πράγματα. Αν το κάνετε θα δείτε ότι θα σταματήσω να ρωτάω
και θα ψάχνω πληροφορίες αλλού.
· Μην είστε ασυνεπείς. Με μπερδεύει και με κάνει να χάνω την εμπιστοσύνη απέναντι σας.
· Μην μου λέτε ότι οι φόβοι μου είναι ανόητοι. Είναι πραγματικοί για μένα και μπορείτε να κάνετε πολλά,
για να με καθησυχάσετε, αν προσπαθήσετε να καταλάβετε.
· Μην υπαινίσσεστε ότι είστε τέλειοι και αλάθητοι. Με πληγώνει και με απογοητεύει όταν μαθαίνω ,ότι δεν είστε.
· Μην σκεφτείτε ότι μειώνει την αξιοπρέπεια σας ,το να μου ζητήσετε συγνώμη. Μια ειλικρινής συγνώμη , με κάνει να
αισθάνομαι εκπληκτική τρυφερότητα, απέναντι σας .
· Μην ξεχνάτε ότι μου αρέσει να πειραματίζομαι. Δεν μπορώ χωρις αυτό . Γιαυτό σας παρακαλώ, να το λάβετε υπόψιν σας.
Πάντα εντός ορίων.
· Μην ξεχνάτε πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Πρέπει να είναι πολύ δύσκολο για εσάς να κρατήσετε τους ρυθμούς μου , αλλά
προσπαθήστε, σας παρακαλώ.
· Μην ξεχνάτε ότι δεν μεγαλώνω χωρις πολύ αγάπη και κατανόηση.
· Παρακαλώ, διατηρηθείτε ασφαλείς , υγιείς και σε φόρμα. Σας χρειάζομαι και σας αγαπώ.
Το παιδί σας
(Το παραπάνω κείμενο δημοσιεύτηκε την 26 Μαρτίου το 1988 στην εφημερίδα “New York Times”. Ο συγγραφέας είναι άγνωστος.)

2 comments:

Anonymous said...

Apithano post. Eno ta kseroume kalo einai kai na mas to ypenthimizeis. Pollous xairetismous.

Eιρηνη2005 said...

Σας ευχαριστούμε πολύ που μας θυμίζετε τόσο όμορφα τα θέλω τους.Το έχουμε ανάγκη.Καμιά φορά δυστυχώς ξεχνάμε πώς νοιώθαμε κι εμείς.