Friday, April 20, 2007

ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ

Είμαι και εγώ ένας από τους πολλούς, που αρκετά συχνά χρησιμοποιούν δίτροχο όχημα, για τις μετακινήσεις τους. Είμαι πολλά χρόνια μοτοσικλετιστής και όσο περνά ο καιρός, ανακαλύπτω όλο και πιο πολύ την αδιαφορία των περισσότερων αυτοκινητιστών απέναντι μας .Τέλος πάντων, αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα χιλιοσυζητημένο, που για πολύ καιρό ακόμη θα ψάχνει να βρει την λύση του.
Προ ημερών και ενώ προχωρούσα με σχετικά χαμηλή ταχύτητα ,ξαφνικά ένα μεγάλο έντομο έλιωσε κυριολεκτικά, πάνω στο γείσο του κράνους μου. Για κάποια στιγμή αιφνιδιάστηκα, αλλά σιγά σιγά σταμάτησα δεξιά απλά για να το καθαρίσω.
Σκέφθηκα τι θα γινόταν αν δεν φορούσα το κλειστό κράνος. Το έντομο θα κατέληγε με ορμή στο πρόσωπο μου , αν όχι μέσα στο μάτι μου, με συνέπειες σίγουρα όχι καλές.
Αναπόφευκτα ήλθαν επίσης στο μυαλό μου ,οι εικόνες που βλέπουμε όλοι καθημερινά!!- τους γονείς που μεταφέρουν τα παιδιά τους εδώ και εκεί με τα μηχανάκια.
Συνήθως το παιδί είναι όρθιο και προσπαθεί να βρει την ισορροπία του κρατώντας λίγο το τιμόνι, ενώ η μαμά ή ο μπαμπάς προσπερνά τα άλλα οχήματα ακάθεκτος και τρυπώνει όπου χωράει κάνοντας ελιγμούς
Το κράνος βέβαια απουσιάζει παντελώς ή στην καλύτερη περίπτωση φοράει μόνο ο γονιός.
.Υπάρχει και η άλλη όμως περίπτωση να φοράει μόνο το παιδί το τεράστιο κράνος του μπαμπά η της μαμάς , απλά έτσι ,για να ησυχάζει η συνείδηση μας.
Βέβαια το τι μπορεί να συμβεί σε μια έστω απλή πτώση το ξέρουν μόνο οι γιατροί των επειγόντων περιστατικών και όσοι « την έχουν πάθει ».
Στο εξωτερικό αυτό πολύ σωστά συνεπάγεται άμεση τιμωρία λόγω έκθεσης ανήλικου σε κίνδυνο.
Ίσως είναι καιρός να σκεφτούμε λίγο πιο σοβαρά από μόνοι μας, γιά τον εαυτό μας και πολύ περισσότερο τα παιδιά μας ,για τα οποία είμαστε υπεύθυνοι.

1 comment:

Anonymous said...

Αγαπητέ Δημήτρη
συγχαρητήρια για το συγκεκριμένο ποστ αλλά και για όλη την προσπάθεια που ξεκίνησες.
Νατάσσα